04/08

ANVA

Rebranding en corporate magazines voor het A-merk in software voor de verzekeringsbranche.

ANVA is marktleider in software voor de verzekeringsbranche. Het degelijke imago van ANVA kon wel een impuls gebruiken om hun nieuwe innovatieve software bij hun klanten te krijgen. Want als er één branche is die ook een impuls nodig heeft om anders en klantgerichter te gaan werken, is het de verzekeringsbranche wel. Basecamp ontwikkelde de visuele identiteit, pay-off en verzorgt twee keer per jaar een corporate magazine.

 

ANVA_logo

 

basecamp online bureau anva

Basecamp ontwikkelde naast het logo en de brand identity ook de pay-off en het communicatiethema ‘connecting customers’. Hierbij is ANVA het verbindend element tussen de verzekeringswereld en de eindklant. Vanuit efficiëntie en innovatie wordt meerwaarde gecreëerd waar alle gebruikers en dus hun klanten verder mee komen. Dit is dus niet alleen het thema van ANVA zelf, maar ook van haar klanten.

basecamp online bureau anva

Het halfjaarlijkse glossy ANVA magazine staat bol met interviews met klanten en medewerkers, een doorkijkje naar de nabije toekomst en handige tips & trics om de software nog slimmer te gebruiken met verwijzingen naar tutorials en infographics online. Deze magazines worden verslonden door ANVA’s klanten. Hoezo ‘print is dead’?

basecamp online bureau anvabasecamp online bureau anva