01/08

Brezan Automaterialen

Online herpositioneren voor makkelijker en snellere bediening van de klant.

Brezan Automaterialen zorgt met ruim 120 verkooppunten in Nederland en België voor de juiste onderdelen op de juiste tijd en plaats. Van private label- en A-merken zoals Bosch, Champion, Monroe, Philips en Thule. Maar dat niet alleen.

Brezan is doorontwikkeld tot een leverancier met de totaaloplossing voor elke autoliefhebber. En de claim ‘alles voor uw werkplaats binnen enkele uren geleverd’ kan Brezan nog waarmaken ook. Een sterk staaltje service en logistieke slagkracht. Diezelfde service en slagkracht wilde Brezan ook online waarmaken. Basecamp ontwikkelde de nieuwe website voor de Nederlandse en Belgische markt.

 

 

Een nieuwe website die past bij een marktleider. Ontwikkeld om de klant nog beter, sneller en efficiënter van dienst te zijn. Van desktop tot smartphone, razendsnel van informatie naar conversie. De overzichtelijke en visueel gestuurde homepage zorgt ervoor dat er zo min mogelijk kliks nodig zijn om een concept aan te vragen, onderdelen te zoeken of de route te bepalen naar de dichtstbijzijnde locatie. De vanzelfsprekende navigatiestructuur biedt snel toegang tot belangrijke onderdelen zoals de concepten, het kentekenloket en contactmogelijkheden.

basecamp online bureau brezan

Met geïntegreerde locatieherkenning ontwikkelde Basecamp een uitgebreide storelocator met een virtuele rondkijk: binnenkijken op het verkooppunt. Bij het bezoek aan de website wordt automatisch de locatie bepaald aan de hand van GPS of ip-adres. Op basis hiervan wordt de gehele site, inclusief formulieren zoals het aanvragen van onderdelen, aangepast en toegespitst op het dichtstbijzijnde verkooppunt.

basecamp online bureau brezan