05/08

ProLease

Op weg naar de beste leasemaatschappij van Nederland. Positionering, responsive website, native app en diverse dm-campagnes.

ProLease is sinds 2006 hard op weg om uit te groeien tot een vooraanstaande leasemaatschappij. Onder het motto ‘op weg naar de beste leasemaatschappij van Nederland’ geeft Prolease daar sinds de samenwerking met Basecamp op een doeltreffende manier vorm aan.

 

basecamp online bureau prolease

 

Om de groei van ProLease kracht bij te zetten ontwikkelde Basecamp een nieuwe propositie. Vaak worden leasemaatschappijen vergeleken op de hoogte van het leasebedrag en dat is een gemiste kans. Want in de praktijk zijn er hele grote verschillen. In kostenbesparing, flexibiliteit, service en slimme diensten. En juist op deze punten leggen we de nadruk. En op de auto’s zelf natuurlijk, want de emotie die daarbij komt kijken is niet te onderschatten!

Er volgde een uitgebreide responsive en adaptive website met parallax elementen op de homepage. Volledig gericht op conversie is de website echt het verlengstuk van het salesapparaat. Ook voor de bestuurders is dit het portaal om alle benodigde informatie te vinden. Van informatie over brandstof en laadpalen tot het online inboeken van een afspraak voor onderhoud aan de leaseauto.

 

Responsive website voor Prolease, door Basecamp Creative Development

 

Juist in een groeiend salesteam is consistentie in de salespitch en het salesgesprek belangrijk om als team te kunnen opereren. Basecamp ontwikkelde een native app die de gebruikt wordt om het salesgesprek sturing te geven en gericht toe te werken naar een aanbod. Om tot dat bewuste salesgesprek te komen ontwikkelde Basecamp diverse (multichannel) DM-campagnes.

 

Direct mailing voor Prolease, door Basecamp Creative Development